چهارمین اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان با محوریت ارتقاء کمی و کیفی ساختمان سازی در کشور به میزبانی استان یزد آغاز شد.

مجتبی فرهمند، رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد این دوره اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان در استان با هدف ارتقاء کمی و کیفی ساختمان سازی در کشور به میزبانی استان یزد برگزار شده است.

وی افزود: آشنایی با فناوری‌های نوین ساختمان، تبادل اطلاعات، معرفی شاخص‌های سازنده ذیصلاح و مقررات ملی ساختمان، تاثیر بیمه تضمـین کیفیـت ساختمان، ایمنی پایدار ساختمان‌ها در بـحران و بهبود کیفت ساختمان و مصالح استاندارد از جمله محورهای تعیین شده برای این رویداد دو روزه در استان یزد است.

فرهمند برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی را از دیگر برنامه‌های تدوین شده در این رویداد ملی دانست و گفت: این اجلاس تخصصی با اهداف معرفی و تشریح پروژه‌های با تکنولوژی صنعتی‌سازی،  فرهنگ سازی و ایجاد مطالبه گری در جامعه در راستای بهره گیری از سازندگان ذیصلاح در ساخت و ساز‌های شهری برگزار شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی یزد در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری و سازمان های دولتی، سازندگان و مجریان ذیصلاح ساختمان، معماران و طراحان ساختمان، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات ساختمانی، جامعه دانشگاهی، جامعه مهندسی و انبوه سازان و شرکت های ساختمانی از جمله مخاطبین این رویداد ملی هستند.

گفتنی است؛ چهارمین اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان در محل پردیس علوم پزشکی دانشگاه شهید صدوقی برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.