مردم استان با مراجعه به درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس (my.gov.ir) می توانند از خدمات برخط و غیرحضوری دولت استفاده نموده و میزان رضایت از خدمات را نیز ثبت کنند.

پاکدل با اشاره به تدوین ۶ پروژه سند تحولی “یزد نوین” در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال و برنامه های دولت مردمی، از اجرای طرح حمایتی آموزش مهارتی پارک فاوا در رشته های مورد نیاز برای تامین نیروی انسانی ماهر زیست بوم اقتصاد دیجیتال خبر داد و گفت: تسهیل شرایط رشد دانش بنیان ها با افزایش ۴ درصدی شرکت های دانش بنیان فعال در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک سال گذشته و دستیابی به ۵۳ درصد سهم از کل شرکت های دانش بنیان و همچنین جذب اعتبار بالغ بر 1400میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای توسعه کسب و کار شرکت های دانش بنیان و فناور فعال در اقتصاد دیجیتال با ایجاد اشتغال جدید بالغ بر 700 نفر نیروی متخصص و فارغ التحصیل از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای فرمان و تاکید مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 1401 انجام گرفته است.

وی در پایان، بابیان این‌که رضایت کاربران و پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات ملاک اصلی موثر بودن عملکرد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد است، افزود: صد درصد شکایت‌های ثبت‌شده مردم استان در سامانه 195 مورد بررسی قرار می‌گیرد و میانگین زمان رسیدگی اپراتورها به شکایات دریافتی در حوزه‌های تلفن ثابت و همراه، اینترنت، خدمات پستی، خدمات ارزش‌افزوده و دفاتر پیشخوان در استان یزد کمتر از 2 روز کاری است درحالی‌که SLA و تعهد اپراتورها 10 روز کاری است؛ بر همین اساس مردم شریف استان یزد می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و شکایت از خدمات حوزه ICT با مراجعه سایت yazd.ict.gov.ir و سامانه https://195.cra.ir یا تلفن گویای ۱۹۵ شکایت‌های خود را ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.