رییس کل دادگستری استان یزد در پیامی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران بعنوان سربازان خط مقدم حوزه اطلاع رسانی و جهاد تبیین در آوردگاه سخت رسانه ای و جنگ ترکیبی دشمن هستند.

رییس کل دادگستری استان یزد در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز 17 مرداد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار در پیامی این روز را به همه فعالان این حوزه تبریک گفت.
در پیام غلامعلی دهشیری آمده است:

جان نباشد جز خبر در آزمون؛
هرکه را افزون خبر جانش فزون

اصحاب رسانه و خبرنگاران بعنوان سربازان خط مقدم حوزه اطلاع رسانی و جهاد تبیین در آوردگاه سخت رسانه ای و جنگ ترکیبی؛ نقشی محوری و مسئولیتی سنگین در تهیه و تبادل اخبار و اطلاعات و تبیین حقایق و دستاوردها ،آگاهی بخشی، شبهه زدایی و امیدآفرینی در تراز انقلاب اسلامی بر عهده دارند. راویان و تلاشگران منصف و صدیقی که همچون چشم هایی بینا و گوش هایی شنوا با تلاش شبانه روزی خود دستاوردها،خدمات،آسیبها ،دردها، مسائل و چالشهای حوزه های مختلف را رصد و همزمان به مسئولان و مردم انتقال می دهند و در مسیر خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات رسانه ای دشمن و کمک به رشد و تقویت آگاهی عمومی و اطلاع رسانی اقناعی و امیدبخش اقدام می کنند.
تحولات و حوادث سالهای اخیر بویژه اغتشاشات سال گذشته که با میدان داری و بهره گیری جریانات پیدا و پنهان رسانه ای از برخی ضعفها ، غفلتها و مشکلات مختلف می رفت تا خسارات سنگینی را بر نظام،کشور و مردم تحمیل کند اما به برکت رهبری های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(دام طله العالی)،مجاهدت اصحاب رسانه و بصیرت و هوشیاری مردم ؛کشور از میان امواج سهمگین فتنه سخت رسانه ای عبور کرد و تجارب ارزشمندی را در اختیار دوستداران انقلاب اسلامی، مسئولان و جامعه قرار داد.
در این میان دستگاه قضایی نیازمند تحرک و به روزرسانی بیش از پیش فعالیتها و ابتکارات رسانه ای است که تاکیدات و توصیه های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در این خصوص ؛ مسئولیت مسئولان و همکاران رسانه ای قضایی را نسبت به طراحی و پیشبرد راهبردهای نوین اطلاع رسانی دستگاه قضایی سنگین تر می نماید چراکه امروز میدان مجاهدت و برنامه ریزی رسانه ای در دستگاه قضایی به وسعت همه دغدغه ها ،چالشها، آسیبها و تهدیداتی است که نظام،کشور و جامعه با آن مواجه است و بی گمان هر آنچه دغدغه رهبری،قوا، مردم و دلسوزان است در متن نگرانی و دلواپسی فرهیختگان و فعالان متعهد و دلسوز حوزه رسانه نیز قرار دارد.
با این اوصاف هم افزایی و تفاهم مجموعه قضا و رسانه در شناسایی ظرفیتها و بهره گیری از ابزارها و سازوکارهای ابتکاری و نوین رسانه ای با تولید و انتشار اخبار و گزارش‌های واقعی و امید بخش که از یکسو مبین خدمات و دستاوردهای ملموس قضایی و از سویی کمک به شناسایی و انعکاس مشکلات و مطالبات واقعی مردم و مراجعین باشد در صدر اولویتها و برنامه ‌های رسانه ای دستگاه قضایی قرار دارد.
بی تردید تقدیر از زحمات و خدمات خبرنگاران و گزارشگران فرهیخته، بصیر و سخت كوش كه به تاسي از روحیه جهادی و اخلاص شهداي والامقام به ويژه شهداي رسانه در مسير تحقق آرمان هاي عدالت گسترانه انقلاب اسلامي گام بر مي دارند و به رشد و تعالی نظام و کشور کمک می کنند؛ تقدیر و تکریم خدمات مجاهدانه همه عزیزان و شهدایی است که جانشان را در مسیر آگاهی و بیداری این مردم و سرزمین فدا کردند و بی تردید اين مجاهدات و تلاش های ماندگار ؛ شايسته خالصانه ترین سپاس ها و صمیمانه ترین تقدیرها و تکریم ها است.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه معظم دستگاه قضایی استان، با گرامی داشت هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار متعهد شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ضمن تقدیر از تلاش و زحمات مجموعه رسانه ای و اطلاع رسانی استان بویژه خبرنگاران حوزه های قضایی ،انتظامی،فرهنگی ، اجتماعی و…. ؛ همکاری های صمیمانه و بی دریغ شما عزیزان را در راستای کارامدسازی، اصلاح و اعتلای مجموعه قضایی و در مسیر تبیین دستاوردها و خدمات قضایی استان ارج نهاده و توفیقات روزافزونتان را در کمک به تحقق اهداف تحولی دستگاه قضایی از خداوند متعال مسالت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.