معاون اقتصادی استانداری یزد تاکید کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزدگفت: نظارت سختگیرانه بر روند تولیدفراورده های پرمصرفی چون بتن، تیرچه وبلوک به صورت ویژه در شورای فنی استان ومعاونت عمرانی، پیگیری و اعمال می شود .
محمد علی شاه حسینی در اولین نشست شورای استاندارداستان امسال که در سالن کوثر استانداری یزد با حضور مدیران وکارشناسان استاندارد، سمن ها ودیگر اعضاء این شورا تشکیل شده بود افزود:براساس گزارش های رسیده موثق، تعداد زیادی از واحدها در صنایع مختلف به خصوص ساختمان و به ویژه فراورده های بتن، تیرچه و بلوک که با ایمنی، سلامت وجان مردم سروکار دارد، به صورت کارگاهی و بدون نظارت استاندارد تولید و به بازار عرضه می شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد ضمن تشکر از مدیرکل و تمامی کارشناسان خدوم و زحمتکش استاندارد یزد در جهت اجراوپیشبرد برنامه های تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، ادامه داد: تأثیر اقدامات استاندارد در جامعه کاملا محسوس وملموس است و شرایط بهتر کیفی ایجاد شده در استان دارالعلم و دارالعباده یزد نتیجه همین تلاشهاست.
شاه حسینی در پایان سخنان خود گفت:استاندارد یزد با توجه به کمبود منابع مالی و انسانی که با آن روبرو بوده و با مشکلات زیادی در حال دست و پنجه نرم کردن هست، حجم زیادی ازفعالیت ها ی استان را به دوش می کشد که از تمامی دستگاه ها و دوایر مرتبط تقاضا داریم به کمک این اداره اثرگذار آمده و کمبود نیرو ی انسانی استاندارد یزد را از محل طرح شهید زین الدین جبران کنند.
مدیرکل استاندارد استان یزد نیز در نشست شورای استاندارد، ضمن ارائه گزارش عملکرداداره کل، به خبرنگار اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت:برای صادرات محصولات آن دسته ازواحدهای تولیدی که بطور مستمردارای کیفیت بالایی هستند، از سوی سازمان ملی استاندارد ایران قوانین و قواعدی وضع شده که همواره ضمن تسهیل در امور، جهت صادرات نیز مورد حمایت کامل قرار می گیرند.
دکترحمید مطهری ضمن تاکیدبر همکاری تشکل ها و انجمن ها با استانداردیزدافزود: برنامه های متعددی را در دستور کار داریم،که عملیاتی نمودن پایش انرژی در ادارات و دستگاههای دولتی، کالیبراسیون اوزان سبک، مانورکشوری بازرسی آسانسورها و طرح نوین امین(نمونه برداری وبازرسی از سطح بازار) از آن جمله اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.