فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

امنیت مردم خط قرمز پلیس و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است.

اقدامات پلیس:

-دستگیری سارق ترانس و سیم و کابل برق

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران کلانتری 11 شهید چمران، سارق ترانس و سیم و کابل برق را با 15 فقره سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ “سعید زینلی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پليس، اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با سارقان حرفه اي، بررسی موضوع و اجرای طرح های ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 11 پلیس با انجام اقدامات تخصصي سارق حرفه اي ترانس و سیم و کابل برق را شناسايي و پس ازهماهنگي با مقام قضائي طي عملياتی غافلگيرانه او را در مخفيگاهشان دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 15 فقره سرقت در سطح شهرستان يزد اعتراف و به دادسرا معرفي شد.

  1. -انهدام باند سارقان کارگاه های صنعتی

فرمانده انتظامي استان یزد از انهدام باند سارقان با 47 فقره سرقت از کارگاه هاي صنعتي خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفت.

وي افزود: کاراگاهان پلیس با انجام تحقيقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه اعضای 5 نفره یک باند سرقت را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي استان یزد اظهارکرد: متهمان به 47 فقره سرقت از کارگاه هاي صنعتي در حاشيه شهر يزد اعتراف و همچنین در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه شامل؛ دينام، دريل، دستگاه برش و ساير لوازم صنعتي مسروقه کشف شد.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه در اين خصوص پرونده مقدماتي تشکیل و تحویل مراجع قانونی شد افزود: مالباختگان این پرونده شناسایی و کشف دیگر اموال سرقتی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در پايان یادآور شد: مشارکت و همراهي شهروندان و سایر دستگاه های مسئول با پلیس و توجه به اقدامات پيشگيرانه و توصیه های پلیسی ارتقای امنیت را در پی خواهد داشت.

-قاچاق گازوئیل با بارنامه جعلی 

فرمانده انتظامی استان، گفت: نفتکش حامل 22 هزار لیتر گازوئیل قاچاق با بارنامه جعلی متوقف شد.

سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد هنگام کنترل محور “یزد-کرمان” یک دستگاه نفتکش “اسکانیا” را برای بررسی مدارک متوقف کردند.

وی ادامه داد: راننده تریلی با ارائه بارنامه جعلی سعی در فریب ماموران را داشت؛ اما با تیزهوشی عوامل پلیس، 22 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به مقامات قانونی، افزود: این محموله که از شهرهای شمالی به مقصد شرق کشور بارگیری شده بود تحویل شرکت نفت شد.

-سردار اشتری اعلام کرد: اراذل و اوباش بدانند در برابر پنجه فولادین پلیس توان مقابله را نخواهند داشت و سرانجام آنها جز تسلیم در برابر قانون و مردم نخواهد بود.

#پلیس_یزد

#پلیس1401

#پلیس_هوشمند1401

#اقتدار_امنیت_آرامش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.