جانشين انتظامي شهرستان ميبد ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان ميبد با هماهنگي قضائي و انجام کار اطلاعاتي طرح پاکسازي پاتوق موادمخدر در يکي از محله هاي شهر ميبد را به مرحله اجرا گذاشتند .
سرهنگ فروزاني در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران پاتوق شناسايي شده تهيه و توزيع مواد مخدر در يکي از محله هاي شهر ميبد را تحت مراقبت اطلاعاتي خود قرار دادند.
وی افزود: در راستاي اجراي طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و طي گزارشات مردمي مبني بر وجود يک پاتوق توزيع و مصرف موادمخدر در يکي محله هاي ميبد، انجام کار اطلاعاتي در خصوص شناسايي خرده فروشان در دستور کار قرار گرفت.
فروزاني ادامه داد: پس از هماهنگي قضائي، پليس موادمخدر شهرستان به مخفيگاه شناسايي شده ورود کرده و یک خرده فروش و 5 معتاد متجاهر که همگي سابقه دار بودند را دستگير کردند.
اين مقام انتظامي عمده فعاليت اين متهمان را فروش موادمخدر عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند .
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان ميبد با تاکيد بر اينکه انهدام و پلمب اين پاتوق موجب رضاتمندي اهالي محل شده گفت : پليس در مواجهه با مراکز علني فساد هيچ کوتاهي نکرده و با اقتدار عمل مي کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.