اولین همایش علمی کاربردی روش های نوین بهبود کارایی HSE در زنجیره فولاد استان توسط مبتکر این طرح شرکت پایا فولاد کویر یزد درسالن زیبای سیب و ناریزد به میزبانی شرکت پایا فولاد کویر یزد برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز روز گذشته نهم مهرما۱۴۰۲ اولین همایش علمی کاربردی HSE در جهت بهبود کارایی و بهره وری در صنعت فولاد استان یزد با ابتکار و میزبانی شرکت پایا فولاد کویر یزد برگزار گردید که در نوع خود کم نظیر بود.
در ابتدای این همایش جناب مهندس تسلیمی مدیر عامل شرکت پایا فولاد کویر یزد، ضمن خوش آمد به مدعوین، اهداف برگزاری این همایش را بیان نمود و به تشریح نظرات خود پیرامون مبحث محیط زیست، فولاد و HSE پرداخت.
دکتر امامی از سخنرانان دیگر این همایش بود که به تشریح اهداف این همایش پرداخت و خواستار اقدامات زیست محیطی و سبز صنایع از مبدا و توما با کار شد و تاکید نمود اگر بخواهیم محیط زیست سالمی داشته باشیم باید حجم و فضای کمتری را از طبیعت اشغال و دست کاری کنیم و صنایع نباید برای جبران آسیب های زیست محیطی که زده اند، در جاهای دیگر هزینه کنند، مثلا یک محل دیگری که ربطی به بهبود فرآیند سبز منطقه ندارد را درخت کاری نمایند یا بوته هایی را در جای دیگر کاشت نمایند، صنایع باید در راستای آسیبی که به طبیعت می‌زنند در همان نواحی و محل ها، هزینه نمایند و تلاش نمایند چرخه طبیعی را به حالت عادی خود برگردانند.
سخنرانان دیگر این همایش از شرکت های راهبر فرایند، نماینده اداره کار بودند و همچنین یک سخنران هم از کشور چین بود.
در پایان از دست اندرکاران این همایش تجلیل شد.
بنظر میرسد برپایی این گونه همایش ها و دعوت از اساتید ایت فن و حرفه ، کمک خوب و اساسی به ترمیم اکو سیستم طبیعی اطراف صنایع فولادی باَشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.