به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم در جمع مدیران انرژی صنایع استان با اشاره به اینکه بدون همراهی صنایع ، امکان مدیریت بار شبکه در تابستان غیرممکن است ، افزود : از میان 185 واحد صنعتی تاثیرگذار در پیک بار ، 50 واحد صنعتی برتر انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه استان یزد کم ترین میزان متوسط خاموشی به ازای هر مشترک در دقیقه را در سطح کشور دارد و صنایع استان به عنوان بخش حساس و بیشترین سهم مصرف برق ، نقش کلیدی در مدیریت بار شبکه دارند ، متذکر شد : امسال 9 هزار مگاوات از 69500 مگاوات مصرف کشور با شیوه های مدیریت بار و در قالب همکاری صنایع ، کشاورزان و سایر مشترکین مدیریت شد.

این مسئول افزایش تعرفه و طرح تشویقی برای کاهش مصرف مشترکین خانگی با اختصاص 18 میلیارد تومان پاداش را یادآور شد و گفت : امیدواریم با انجام طرح کنترل پذیر کردن لوازم اندازه گیری مصرف کنندگان صنعتی ، شرایط را برای مدیریت بار بهتر شبکه نسبت به مشترکین همکار و غیرهمکار در پیک فراهم کنیم.

وی انجام طرح تعمیرات و تعطیلات مشترکین صنعتی ، کاهش بار صنایع با استفاده از دیزل ژنراتورها یا جابجایی بار به ساعت کم بار را از اقدامات موثر درکنترل پیک بار تابستان برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ضمن تاکید بر پرداخت به موقع بهاِ برق مصرفی مشترکین برای توسعه شبکه ، از مدیران انرژی صنایع خواست تا علاوه بر همکاری خوب در کنترل پیک بار زمستان ، در تابستان پیش رو نیز با صنعت برق همکاری کنن


د.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.