خانم حسینی مطلق مدیر کل زنان و خانواده استانداری یزد ضمن گله از بعضی مسوولین مرتبط در موضوع فرزندآوری و سقط های بی مورد، خواستار فرهنگ سازی در زمینه فرزند آوری شد، حتی اگر قرار باشد درب تک تک خانه زده شود و این فرهنگ را بین خانواده ها تازه کرد.

در نشست خبری دوشنبه ۴اردیبهشت ۱۴۰۳ خانم مهدیه السادات حسینی مطلق برای اولین بار در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز مدیر کل زنان و خانواده استانداری یزداظهار نمود،  سندی از سوی دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور در هفت محور اصلی برنامه امور زنان و خانواده تدوین شده است که شامل جمعیت، کسب و کار پایدار بانوان، الگوی سوم زن مسلمان، حقوق و مسئولیت‌های بانوان، تحکیم خانواده، زیست عفیفانه و نشاط اجتماعی تدوین شده و در هر رابطه کارگروه‌های تخصصی می‌باشد.

حسینی از برگزاری رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت با محورهای رشد ازدواج و فرزندآوری خبرداد و گفت: این رویداد در بخشهای مختلف اعم از خانواده، رسانه، نخبگان، سازمانهای مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و مدیران برگزار خواهد شد.

وی آخرین مهلت شرکت علاقمدان در این رویداد را دهم اردیبهشت ماه ذکر  و خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پورتال دفتر امور زنان و خانواده به ادرس «Banovan.ostanyazd.ir» و کانال «حسنه ماندگار» در پیامرسان ایتا به آدرس «hasaneh.mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات اقدام کنند.

حسینی مطلق زمان معرفی برگزیدگان استانی این رویداد را ۲۰ اردیبهشت ماه و تاریخ برگزاری رویداد ملی به همراه معرفی و تجلیل از برگزیدگان کشوری را ۳۰ اردیبهشت‌ماه به مناسبت روز جمعیت و با حضور رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: برگزیدگان هفت بخش این رویداد به ترتیب حائز جوایز «یک سکه بهار آزادی به همراه ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد دو درصد»، «نیم سکه بهار آزادی به همراه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه» و «ربع سکه بهار آزادی به همراه ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دو درصدی» خواهند شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.