اولین همایش محیط زیست پایدار، صنعت پویا توسط خانه محیط زیست سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست استان یزد با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست برگزار گردید.

🔻به گزارش پايگاه خبري گیلاس نیوز به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی- اولین همایش محیط زیست پایدار، صنعت پویا با حضور مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست، مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی وحمل ونقل ترافیک استانداری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و جمعی از مدیران عامل چند واحد تولیدی و صنعتی، کارشناسان و فارغ التحصیلان محیط زیست برگزار گردید.
🔹این همایش یکروزه باتوجه به اهمیت مسایل محیط زیست بویژه بحث آموزش و فرهنگ سازی با حضور اساتیدکشوری با محورهای آلودگی هوا ومعرفی انواع آلاینده ها، بررسی و مقایسه استانداردهای ملی و بین المللی، سیستم های کنترلی آلاینده های هوا و نحوه انتخاب و بهره برداری از آنها، روش های نوین تصفیه پساب های صنعتی در سالن کنفرانس هتل ارگ برگزار شد.
🔹صنایع حاضر در این همایش نسبت به سخنرانی و پخش اقدامات اجرایی در زمینه کنترل آلاینده ها اقدام نمودند که این امر اقدامی موثر در تبادل تجربیات و اطلاعات گردید.

🔹در حاشیه این مراسم از پیشکسوت محیط زیست استان مهندس همدانیان که بیش از نیم قرن در این عرصه به جامعه خدمت نموده از طرف مدیرکل حفاظت محیط زیست،انجمن سوگند سبز و جمعی از فارغ التحصیلان محیط زیست عضو نظام مهندسی با اهدای لوح و تندسیس تقدیر بعمل آمد.
🔹لازم به ذکر است این همایش با همکاری استانداری، دانشگاه علم و هنر یزد، خانه صنعت،معدن و تجارت و با حمایت و حضور صنایع کاشی و سرامیک ،فولاد و حضور ویژه صنعت سبز کشوری سازمان حفاظت محیط زیست برگزار گردید🔺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.