مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، توزیع بنزین سوپر در استان و کشور میسر نیست.

به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز به نقل از خبرگزاری صدا وسیما  عبدالرضا انتظاری با اشاره به اینکه پالایشگاه اصفهان و اراک نقش تأمین بنزین سوپر در کشور را بر عهده دارند، گفت: این پالایشگاه‌ها در حال انجام تعمیرات هستند، به همین علت توزیع بنزین سوپر در کشور و استان میسر نیست.

وی سرانه مصرف گاز مایع برای هر خانوار بیش از ۲۵۰ تُن در ماه عنوان کرد و افزود: بر اساس آمار خانوار سطح استان، حداکثر مصرفی که برای خانوار برآورد شده بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن در ماه است.

انتظاری ادامه داد: توزیع گاز مایع از ابتدای سال جاری به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و همشهریانی که در مناطق فاقد گازرسانی هستند و سهمیه نفت سفید دریافت می‌کنند و همچنین عزیزانی که گاز طبیعی ندارند در سامانه صدف به آدرس ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه صنایع و کارخانجات از طریق سازمان صمت می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند، گفت: برخی از اصنافی که ساماندهی نشدند، باید در سامانه سدف ثبت نام کنند و از این طریق سهمیه گاز مایع را دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد ادامه داد: قیمت گذاری کپسول گاز مایع بر عهده سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است و هر کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع حدود ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان است.

انتظاری خاطرنشان ساخت: مصرف کنندگان نفت سفید می‌توانند سهمیه خود را با استفاده از کارت بانکی که در سامانه سدف معرفی می‌شود، دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.