وزارت بهداشت در تامین داروی مورد نیاز مردم تعلل نکند/ با مافیای دارو برخورد کنید/ عدم پرداخت حقوق معلمان جای تاسف داشت

 

دکتر جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه وزارت بهداشت در تامین داروی مورد نیاز مردم تعلل نکند، گفت: ضرورت دارد با مافیای دارو برخورد جدی صورت پذیرد و داروی مورد نیاز مردم در اسرع وقت تامین گردد.

 

به گزارش…، دکتر محمدصالح جوکار در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از عدم پرداخت به موقع حقوق فرهنگیان در پایان سال گذشته و عدم اجرای دقیق قانون رتبه بندی معلمان، گفت: این موضوع حاصل اشتباه دستگاه های سیاست گذار، تامین کننده و پرداخت کننده بود که جای تاسف داشت.

 

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اضافه کرد: چرا باید در سایه بدرفتاری برخی از مدیران، شیرینی اجرای قانون رتبه بندی در کام معلمان به این شکل تلخ شود؛ لازم است سریعا در آئین نامه و ارزیابی عملکرد معلمان کشور تجدیدنظر شود تا حق و حقوق معلمان به بهترین وجه تامین و اشتباه گذشته جبران شود.

 

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر بهداشت و درمان، گفت: متاسفانه با کمبود دارو به ویژه داروهای پرمصرف مثل آنتی بیوتیک‌ها در داروخانه ها مواجه هستیم و وزارت بهداشت و درمان در این زمینه تعلل می کند، ضرورت دارد با مافیای دارو برخورد جدی صورت پذیرد و داروی مورد نیاز مردم در اسرع وقت تامین گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.