معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد از بازنشستگان به عنوان مشعل های روشنایی بخش در مجموعه دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: تقویت منزلت اجتماعی بازنشستگان از اولویت های مدیریت ارشد دستگاه قضا استان یزد است.
حسینی دهقانی فیروز آبادی در اولین گردهمایی بازنشستگان اداری دادگستری کل استان یزد گفت: مهمترین کارکرد این گردهمایی تقویت منزلت اجتماعی کارکنان دستگاه قضا به ویژه بازنشستگان است.
وی افزود: تجدید دیدارها و خاطرات، تالیف قلوب، تکریم بازنشستگان، ثبت تاریخ عدلیه از طریق ثبت تصاویر و خاطرات از دیگر کارکردهای این گردهمایی می باشد.
دهقانی با اشاره به اهتمام جدی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان بر ثبت تاریخ عدلیه گفت:در این راستا تاکنون دو شماره از قپان قضایی منتشر شد که بازخوردهایی خوبی را در بین مجموعه همکاران به همراه داشته است.
وی ابراز امیدواری کرد : با جمع آوری خاطرات و تصاویر همکاران اداری و قضایی در حوزه های مختلف و مشارکت آن ها شماره های بعدی این مجموعه در آینده نزدیک تدوین و منتشر شود.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: برگزاری جلسات انتقال تجربه با حضور کارکنان بازنشسته و جدید در دو بخش اداری و قضایی، ثبت تاریخ شفاهی عدلیه یزد، ثبت خاطرات قضات و کارکنان به شکل مکتوب ، سرکشی مسئولان دستگاه قضا استان از همکارن بازنشسته از جمله اقدامت این معاونت بوده است.
وی افزود: جمع آوری خاطرات قضات استان و انتشار در قالب کتاب « جان به لب» از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده که با استقبال خوب آحاد جامعه روبرو و در کمتر از یک سال این کتاب به چاپ دوم رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.