🔻رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات_ایمنی شهرداری یزد با بیان اینکه روزانه بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار می‌شود، گفت: تنها ۲۸ درصد تماس‌ها عملیاتی هستند.

🔻سعید پاک سرشت گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۱ هزار و ۳۸۳ تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی یزد برقرار شده که ۳ هزار و ۱۵۱ تماس منجر به عملیات شده و نزدیک به ۸۶ هزار تماس مزاحمت بوده است.

🔻وی بر ضرورت فرهنگسازی برای ارتباط با سامانه ۱۲۵ به ویژه در سنین کودکی و نوجوانی تاکید کرد و از خانواده‌ها ‌خواست مدیریت لازم را در این زمینه داشته باشند.

🔻پاک سرشت با تاکید بر اهمیت سامانه ۱۲۵ برای تسریع در امدادرسانی و کاهش خسارت و تلفات، اعلام کرد: مزاحمت‌های تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد بسیار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.