ثبت درخواست ۴۹ نفر از بهره برداران بخش کشاورزی در میز ارتباطات مردمی

به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد روز یکشنبه مورخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ همزمان با پنجمین روز از چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میز ارتباط مردمی با حضور سید ابوالفضل وکیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونین ، مدیران سازمان و مدیران دستگاههای تابعه و همچنین سید حسن سالاری مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی استانداری در محل نمازخانه سازمان برگزار شد.

وکیلی در این خصوص اظهار کرد در ایام الله دهه فجر و با توجه رسالت جهاد کشاورزی در راستای شعار “”کشاورزی دانش بنیان ، ضامن امنیت غذایی”” بر آن شدیم تا با برپایی میز ارتباطات مردمی و پاسخگویی چهره به چهره به بهره برداران بخش کشاورزی در صدد تسهیل مشکلات این بخش برآییم .

وی افزود :49 نفر از بهره برداران و فعالین بخش کشاورزی با مراجعه به میز ارتباطات مردمی با تکمیل فرم درخواست و با دستور مستقیم به مدیران مربوطه ارجاع و سپس با ثبت در سامانه وزارت جهاد کشاورزی به امور این قشر زحمتکش رسیدگی می شود.

وکیلی در پایان خاطر نشان کرد : در سال جاری سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با برنامه ریزی نسبت به استقرار ۶ مورد میز ارتباطات مردمی در محل نمازجمعه و سازمان اقدام نموده و امید است با هماهنگی های لازم دفعات برپایی میز خدمت افزایش یابد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.