مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت:در هفته دولت امسال 156 پروژه با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد تومان در استان به بهره‌ برداری می‌رسد.
🔷مهندس علی جم ، اظهارکرد: این پروژه ها شامل تامین روشنایی معابر ، تامین برق مسکن ملی ، توسعه و احداث ، اصلاح و بهینه سازی و برق رسانی به روستاها است.
🔷وی با اشاره به اینکه 10 پروژه از این پروژه ها به برق رسانی روستا اختصاص دارد ، افزود: در بخش روشنایی معابر 19 پروژه با اعتباری بالغ بر 59 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که پروژه های شهر یزد شامل معابر اصلی نظیر بلوار شهید پارساییان ، بلوار شهدای دهنو ، بلوار ورزش ، و بلوار آیت اله کازرونی است.
🔷مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد در خصوص تامین برق مشترکین مسکن ملی ، خاطرنشان کرد : پروژه مسکن ملی پردیس زندگی ، آزادشهر و 12 امام در شهرستان یزد، 326 واحدی مهریز و پروژه های دیگر شهرستان های استان از جمله 18 پروژه ای است که با اعتبار 31 میلیارد تومانی تکمیل شد.
🔷جم در ادامه با بیان این‌که 58 پروژه مهم با اعتبار 68 میلیارد تومانی برای توسعه و احداث شبکه های برق استان هزینه شده ، متذکر شد : با بهره برداری از این پروژه افزون بر 2500 کیلوولت آمپر به ظرفیت های ترانسفورماتورهای استان افزوده می شود.
🔷مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به اینکه تعداد مشترکین کل استان از 791 هزار مشترک فراتر رفته است ، در خصوص طرح‌های بخش اصلاح و بهینه سازی شبکه ، یادآور شد : 182میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و تکمیل طرح های بهینه سازی خطوط توزیع برق در قالب 56 پروژه در سطح استان اجرا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.