هماهنگی برای حضور موثر شرکت های دانش بنیان و فناور ICT استان یزد در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، در نشست هماهنگی حضور شرکت های دانش بنیان و فناور حوزه ICT استان در نمایشگاه شهر هوشمند، ضمن اشاره به توانمندی شرکت های استان در حوزه های مرتبط با شهر هوشمند، گفت: این نشست با هدف تعیین راهبردها، سیاست ها و نحوه حضور فعالین حوزه ICT استان در این نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري گیلاس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه که در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با حضور مدیر فناوری اطلاعات استانداری، مدیر فاوا شهرداری یزد، هیئت رئیسه نظام صنفی رایانه ای و مدیران برخی از شرکت های دانش بنیان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد، گفت: از رویکردهای اصلی این نمایشگاه، همرسانی شرکت های فناور و نوآور بخش خصوصی با مدیران شهری می باشد.

نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان یزد با اشاره به مشوق های گوناگون حمایتی از شرکت های دانش بنیان افزود: بر اساس اعلام مجریان برگزاری نمایشگاه یارانه نمایشگاهی به شرکت های دانش بنیان(۷۰درصد تا سقف ۳۰میلیون تومان) اختصاص خواهد یافت.

در این جلسه صابری مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری نیز با اشاره به اهمیت حضور باشکوه شرکت های استان در نمایشگاه، اظهار امیدواری کرد با حمایت مناسب از شرکت ها زمینه حضور با شکوه آنها فراهم خواهد شد.

گفتنی است چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ تیرماه سال ۱۴۰۲ در محل مصلای امام خمینی (ره) به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.