سارقان خودرو در يزد دستگيرشدند

رئيس پليس آگاهي استان گفت: سارقان خودرو با 5 فقره سرقت در يزد دستگيرشدند

سرهنگ کارآگاه “محمدرضا حناساب” در تشريح اين خبراظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان يزد موضوع به صورت ويژه در دستور کار کاراگاهان گشت ويژه پليس آگاهي استان قرارگرفت.

وي افزود: کارآگاهان با انجام کارهاي اطلاعاتي و پليسي و رصد سارقان سابقه دار، 5 سارق را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي طي عمليات هاي مجزاي پليسي و منسجم و هماهنگ آنها را در مخفيگاهشان دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهي استان یزد گفت: سارقان در تحقيقات پليس به 5 فقره سرقت 4 دستگاه خودرو پرايد و يک دستگاه سواري پيکان درسطح شهرستان يزد اعتراف کردند که هر 5 دستگاه خودرو مسروقه گشف شد.

سرهنگ حناساب در پايان به شهروندان توصيه کرد خودروي خود را به لوازم ايمني نظيردزد‌گير، سوئيچ مخفي، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئيچي و ساير وسايل بازدارنده تجهيزنمايند وهرگونه مورد مشکوک را به پليس اطلاع دهند.

اجرای طرح مبارزه با سرقت پلیس آگاهی یزد

فرمانده انتظامی استان گفت: با اجرای طرح ضربتی پلیس آگاهی 10 فقره سرقت موتورسیکلت کشف شد.

سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با وقوع چندين فقره سرقت موتورسيکلت درسطح شهرستان يزد، شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستورکار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرارگرفت.

وي افزود: کارآگاهان گشت ويژه پليس آگاهي استان با انجام اقدامات تخصصي و پليسي و همچنين آثار به جا مانده از صحنه هاي سرقت، 5 سارق را شناسايي کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پس ازهماهنگي با مقام قضائي و با اجرای طرح ضربتی؛ 5 سارق را دستگير کردند.

رئيس پليس استان یزد با اشاره به اين که سارقان در تحقيقات پليسي به 10 فقره سرقت موتورسيکلت اعتراف کردند تصريح کرد: متهمان به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: شهروندان جهت مراقبت از اموال و سرمايه هاي خود ضمن استفاده از تجهيزات ايمني و محافظتي در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک در محل زندگي مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف 10 کيلو850 گرم ترياک در يزد

ماموران پايگاه مبارزه با مواد مخدر شهرستان يزد با همکاري کلانتري 13 طي 24 ساعت گذشته 6 نفر از سوداگران مرگ را با 10 کيلو 850گرم مواد مخدر دستگير کردند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “حميدرضا اکبري نژاد” در مصاحبه با خبرنگار پليس گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي در امر تهيه و توزيع موادمخدر در سطح شهر ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با شناسايي متهمان و نحو فعاليت اين افراد با هماهنگي قضائي در دو عملياتي ضربتي متهمان را دستگير کردند.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان يزد، اظهار داشت: ماموران در بازرسي از متهمان 10 کيلو 850گرم موادمخدر از نوع ترياک کشف کردند.

اکبري نژاد افزود: در اين ارتباط 6 متهم شناسايي و دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.