🔷به گزارشپایگاه خبری گیلاس نیوز به نقل ازپایداد، حسب اعلام اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی یزد مبنی بر سرقت گسترده تجهیزات صنایع و دامداری ها توسط باند سارقین، پرونده قضایی تشکیل و متعاقب دستور بازپرس ویژه سرقت دادسرای یزد، کلیه افراد این باند ۱۰ نفره شامل سارقین و مالخر توسط مامورین پلیس آگاهی یزد دستگیر و به دادسرای یزد اعزام و نهایتاً با قرار قانونی روانه زندان گردیدند.

🔹متهمین این پرونده که سارقین مسلح بودند، بوسیله خودرو سرقتی و در قالب گروه‌های چندنفره، ضمن حبس افرادی که مسئول نگهداری از تجهیزات بودند، اقدام به سرقت اموالی شامل ترانس برق، پیکور، خودرو، دستگاه جوش، سنگ‌فرز، کابل برق می نمودند و این اقدامات آنها با قطع جریان برق و تخریب تاسیسات عمومی نیز همراه بود.

🔹با اقرار صریح متهمین و گواهی پزشکی قانونی شکات و دلایل منعکس در آن،کیفرخواست کلیه متهمین صادر گردید و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک یزد ارسال شد.

🔹نهایتاً در دادگاه کیفری یک یزد هریک از متهمین به اتهام مشارکت در سرقت های تعزیری مقرون به آزار مسلحانه به ۱۲ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق و به اتهام تخریب عمدی به ۸ سال حبس تعزیری درجه چهار و نیز پرداخت عین یا قیمت اموال مسروقه بصورت مساوی محکوم گردیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.