تجربیات کارکنان بهترین ظرفیت جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت هر مجموعه است/قضات از ظرفیت های قانونی موجود در جهت حل مشکلات مردم استفاده کنند
رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه سرمایه انسانی ارزشمند ترین ظرفیت موجود در هر مجموعه است گفت: بهترین ظرفیت برای ارتقا نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف استفاده از نظرات کارکنان آن مجموعه است.
حجت الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در جمع کارکنان قضایی و اداری شهرستان تفت بر پذیرش نقدها و پیشنهادات کارکنان در حوزه های مختلف تأکید کرد و افزود: تلاش می کنیم نظام نقد و پیشنهاد در مجموعه دستگاه قضا استان احیا شود.
وی تصریح کرد: هدف از حضور در شهرستان ها و نشست با کارکنان، هم اندیشی و همفکری در راستای بهبود ارائه خدمات به مراجعین و شناخت نقاط ضعف و قوت موجود می باشد.
این مقام قضایی بر لزوم کاهش اطاله دادرسی در سیستم قضایی تاکید کرد و گفت: قطعا در رسیدگی به کار مردم یک ساعت هم برای آن ها بسیار آرامش بخش است اگر‌چه ممکن است برای ما این موضوع طبیعی شده باشد.
وی افزود: دعای خیر مردم اکسیر و در زندگی بسیار مهم و منشا اثر خواهد بود لذا با این نگاه بیشتر از گذشته به رفع و رجوع کار مردم اهتمام داشته باشید.
حجت الاسلام طهماسبی اظهار داشت: قطعا پس از دوران کار افسوس فرصت های از دست رفته در جهت خدمت به مردم برای انسان خواهد ماند لذا نباید از این فرصت غافل بود و با گره زدن مشکلات مراجعین به مسائل مختلف از جمله بحث معیشت از خدمت به مردم غافل شد.
وی تاکید کرد: در حوزه خدمات و مسائل رفاهی فراتر از حد تصور و در سطوح مختلف قوه قضائیه و به طور خاص شخص رئیس محترم قوه پیگیری های لازم صورت گرفته و این تلاش ها ادامه دارد.
رئیس کل دادگستری استان در پایان تصریح کرد: قضات تا جایی که قانون امکان تفسیر صحیح دارد از ظرفیت های ممکن در جهت حل مشکل مردم استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.