سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از ساماندهی روشنایی بلوار شهید واعظ و بلوار تبلیغات اسلامی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد – محمد رسول طهماسبی با بیان اینکه بهبود وضعیت روشنایی معابر شهری یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری و مطالبات شهروندان است، اظهار کرد: در راستای این امر بلوار شهید واعظ واقع در منطقه چهار و بلوار تبلیغات اسلامی واقع در منطقه یک شهرداری با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری و شرکت توزیع برق به بهره برداری رسید.

با اشاره به تاثیر و اهمیت روشنایی استاندارد معابر شهری در کاهش تصادفات، افزایش امنیت و ایجاد زیبایی بصری، گفت: ساماندهی روشنایی بلوارهای شهید واعظ و تبلیغات اسلامی به طول یک کیلومتر با نصب ۳۰ عدد فنداسیون و پایه چراغ در رفیوژ میانی بلوار و نصب چراغ های فوق کم مصرف ال ای دی به انجام رسید.

وی در ادامه اظهار داشت:‌ ساماندهی و بهسازی روشنایی چند بلوار و معابر شهری تا پایان سال جاری در دستور کار معاونت امور زیربنایی شهرداری قرار دارد که طی ماه های آینده اجرا خواهد شد.​​​​​​​

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.