🏐 || #شهداب_یزد
‌‌🎽 || #کیت_1402

شاهکار هنری دیگری از گروه طراحی و نوآوری باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

📝یزد به عنوان نخستین شهر خشت خام جهان معروف است و به عنوان نخستین شهر تاریخی ایران و بیست‌ودومین اثر تاریخی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت و به‌ عنوان میراث مشترک بشری به جهانیان معرفی شد. شهر یزد یکی از قطب‌های پزشکی و فرهنگی ایران به‌شمار می‌آید و نخستین صندوق امانات جهان ۱۷۰۰ سال پیش در حوضه تمدن این شهر بنا نهاده شده‌است. معدنکاری یکی از قدیمی ترین فعالیت هایی است که توسط بشر اولیه انجام گرفته است که در این گام شرکت صنعتی معدنی شهداب یزد با افتخار در میان هم میهنان عزیزمان بیش از سه دهه در حال فعالیت بالاقوه می باشد.

🔛کیت اول و دوم شهداب فصل 1402/03 توسط گروه مجید (مروژ) و با همکاری گروه خلاقیت و نوآوری باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد طراحی و تولید شده است و امروز با انتشار این کلیپ به طور رسمی از این لباس ها رونمایی شد.

🟠در قسمت پایینی لباس طرحی جامع و زیبا از شهر تاریخی یزد قرار گرفته است و در قسمت سر شانه و زیر سینه لباس برای اولین بار در تاریخ والیبال باشگاه های کشور توسط یک باشگاه و با توافقات انجام شده نماد دو حامی و اسپانسر اصلی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد در این فصل قرار گرفته است. (شرکت رامش تهویه ایساتیس: تولید کننده انواع پکیج، رادیاتور، کولر های گازی و همچنین شرکت صنعتی معدنی آپادانا کاوش ایرانیان)

🛍️کیت اول و دوم #شهداب_یزد فصل 1402/03 به زودی از طریق فروشگاه های رسمی اینترنتی باشگاه شهداب برای تمامی هواداران عزیز قابل خریداری خواهد بود.

-•🌐شهداب، گوهر جهان شهر یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.