رئیس شورای قضایی استان یزد گفت:‌ پیشگیری از فساد در نظام اداری و اجرایی، نیازمند داشتن برنامه های آموزشی و آگاهی بخشی است که وجود این رویکرد از سوی بازرسی استان یزد قابل تقدیر است.
غلامعلی دهشیری در جلسه شورای قضایی استان ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان بازرسی و عرض خداقوت به مجموعه کارکنان اداره کل بازرسی استان یزد ابراز داشت: نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین و مقررات، پیشگیری از جرم و فساد در نظام اداری و اجرایی کشور و تلاش در جهت حاکمیت قانون در انجام مأموریت ها و وظایف در ادارات از رسالت های مهم سازمان بازرسی طبق اصل ۱۷۴ قانون اساسی است.
وی آسیب شناسی جرائم و تخلفات شکل گرفته در نظام اداری را خواستار شد و گفت: باید با ریشه یابی تخلفات و جرائم شکل گرفته و انجام کار تحقیقی و علمی به سمتی حرکت کرد تا زمینه های شکل گیری فساد به حداقل برسد.
این مقام قضایی ارائه هشدار و اتخاذ رویکرد آموزشی و آگاهی بخشی از سوی مدیریت جدید اداره کل بازرسی استان یزد را به فال نیک گرفت و اظهار داشت:‌ اتخاذ رویکرد آموزشی یعنی میل برنامه ای برای مچ گیری از مدیران وجود نداشته بلکه اهتمام بر پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرم و فساد در نظام اداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.