فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری زورگیرانی که در تفرجگاه دره‌گاهان شهرستان تفت با تهدید و ارعاب یک زوج، اقدام به سرقت زیورآلات و طلاجات آنها کرده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد
سردار عباسعلی بهدانی فرد در گفت و گو با خبرنگار صدا وسیمای مرکز یزد با اشاره به دستگیری 3 متهم در این رابطه گفت: این افراد با سوء استفاده از خلوتی این تفرجگاه و با استفاده از سلاح سرد و تهدید آنها اقدام به سرقت اموال آنها کرده بودند.
وی با اشاره به اینکه متهمان، هیچ ردی از خود بر جای نگذاشته بودند و شاکیان نیز به دلیل استرس و ترس از حادثه پیش آمده، قادر به شناسایی این افراد نبودند؛ افزود: بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سردار بهدانی فرد افزود: با راه اندازی گشت های عملیات ویژه و با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس متهمان در یکی از مناطق حاشیه شهر یزد شناسایی شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس با هماهنگی قضائی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر 3 متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این سارقان مجموعه ای از شرارت، سرقت مسلحانه و حمل سلاح غیرمجاز در استان های دیگر را نیز در کارنامه خود دارند یادآور شد: افراد شرور بدانند پلیس استان، توانمند و مقتدر است و در کمترین زمان ممکن ، آنها را دستگیر خواهد کرد.
سردار عباسعلی بهدانی فرد امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و به مخلان نظم عمومی و سارقان به عنف و زورگیران هشدار داد: پلیس با هرنوع شرارات و ایجاد ناامنی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
گفتنی است اقدام به موقع و ضربتی پلیس در دستگیری زورگیران تفرجگاه دره گاهان تفت موجب خرسندی و خوشحالی مردم استان شد و در شبکه های اجتماعی از پلیس مقتدر استان قدردانی کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.