دادگاه عمومی یزد یک شرکت هواپیمایی را به عذرخواهی از یک مسافر در سالن فرودگاه محکوم کرد.
یکی از مسافران یزدی که نزدیک به چهار ساعت در انتظار پرواز مانده بود با تنظیم شکوایهای علیه شرکت مسافربری خواستار ورود دستگاه قضایی به این ماجرا شد.پس از ارجاع پرونده شکایت این مسافر از یک شرکت هواپیمایی، موضوع در شعبه چهارم دادگاه عمومی شهرستان یزد در دستور کار و بررسی قرار گرفت.پس از بررسیهای انجام شده، با توجه به مواد یک، دو و سه قانون مسئولیت مدنی و اصل ۱۷۱ قانون اساسی و مواد ۱۹۸، ۵۰۲، ۵۰۳، ۵۱۵ و ۵۱۹ از قانون آیین دادرسی مدنی حکم محکومیت شرکت هواپیمایی صادر شد.بنا بر حکم صادر شده، شرکت هواپیمایی به عذرخواهی از خواهان به صورت درج مراتب عذرخواهی به مدت چهار روز در وبسایت آن شرکت و همچنین به صورت استند در سالن اصلی فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد و پرداخت هزینه دادرسی و خسارت دادرسی محکوم شد.