گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز  از سالن اختصاصی شهداب یزد:

شهداب یزد در آخرین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال مردان به مصاف پیکان تهران رفت و در این دیدار حساس سه بر دو حریف را شکست داد تا جایگاه دوم رده‌بندی را برای خود حفظ کند.

 

🔊به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه نهم بهمن) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان پیگیری می‌شود.

 

📍در آخرین دیدار هفته بیست و دوم شهداب یزد در سالن اختصاصی شهداب میزبان پیکان تهران بود و برابر چشمان تماشاگران پرشورش سه بر دو حریف را شکست داد تا جایگاه خود را در رتبه دوم حفظ کند.

 

🔰شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب شروعی خوب داشتند و با نتیجه 25 بر 23 تیم پر افتخار لیگ برتر را مغلوب خود کردند اما در ست‌های دوم و سوم پبکانی‌ها بر بازی مسلط شده و 25 بر 20 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند.

 

↩️در ست چهارم این بار شهدابی‌ها بودند که بازی را به دست گرفته و 25 بر 18 حریف را شکست دادند تا این مسابقه به جدال ست پنجم کشیده شود.

 

💢در ست پایانی تیم شهداب با نتیجه 15 بر 13 حریف را مغلوب خود کرد تا پیروز این جدال حساس باشد و با 17 برد و 47 امتیاز همچنان در جایگاه دوم باقی بماند تا بتواند به تعقیب لبنیات هراز آمل برای صدرنشینی ادامه دهد.

 

🔘دیدار رفت دو تیم سه بر دو به نفع شهداب یزد به پایان رسیده بود و مدافع عنوان قهرمانی این پیروزی را در خانه تکرار کرد.

 

🥉شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان تهران که علی رغم تلاش موفق به پیروزی در این مسابقه نشدند، با 15 برد و 47 امتیاز در جایگاه سوم جدول باقی ماندند.

 

⚪️یونس حسن‌زاده، حمید حق‌بین، کیوان عابدزاده و مرتضی علایی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم قضاوت و نظارت این مسابقه 145 دقیقه‌ای را برعهده داشتند.

 

❗️این دیدار که بیش از چهار هزار تماشاگر داشت دو کارت زرد و یک اخراجی برای تیم‌های پیکان و شهداب یزد به همراه داشت. محمدطاهر وادی بازیکن تیم پیکان و شهروز همایون‌فر منش از شهداب یزد به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفتند و حمزه زرینی در ست دوم به دلیل اعتراض به داور و مراجعه به میز کمیته کنترل از ست اخراج شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.