💠
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک تفت گفت: در قالب طرح نذر خدمت و با تلاش جهادی همکاران واحد ثبتی تفت ، 841 جلد سند مالکیت کاداستری طرح ملی نهضت ملی مسکن این شهرستان صادر شد.

محمدحسین رضایی با اشاره به اینکه یکی از فعالیتهای این واحد ثبتی که همواره در اولویت اصلی بوده و هست مستندسازی و صدور اسناد اراضی و املاک نهضت ملی مسکن است ، اظهار داشت: تلاش ما اجرای کامل قانون جامع حدنگار ( کاداستر ) در بخش های مختلف و صدور اسناد کاستری تمامی املاک و اراضی شهرستان است.

وی افزود : صدور سند کاداستری در واقع با هدف ارائه خدمات آسان و ارزان و در راستای امید آفرینی و خدمتگزاری به مردم ، طرحهای متنوعی در سطح شهرستان تفت برای هویت بخشی به اراضی و املاک در بخش های مختلف در حال اجراست.

رئیس واحد ثبتی تفت خاطرنشان کرد : سعی می کنیم با توجه به اجرای قانون الزام به تنظیم رسمی تمامی اموال غیرمنقول ، سرعت صدور اسناد کاداستری در سطح شهرستان را ارتقا دهیم.

رضایی با تقدیر از همکاران این واحد ثبتی تأکید کرد : تمام موفقیت های امروز ما مدیون تلاش های همکاران در روزهای تعطیل و ساعات بعد از ظهر در قالب طرح نذر خدمت و فعالیت های جهادی و بی منت همکاران است که قابل تقدیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.