به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز،مدیر کل بازرسی استان در مورد اخذ غیر قانونی 1%کارمزد هزینه نگهدار و ریسک عدم وصول خرید دین تا سال99 بانک 258میلیارد تومان در سطح کشور و 22میلیارد تومان در سطح استان، از وام گیرندگان اخذ نموده بودند که با پیشنهاد استان و پیگیری این تخلف، مبلغ فوق به وام گیرندگان برگشت داده شد

طالبی در خصوص پدیده کوه‌خواری در برخی مناطق ییلاقی استان اظهار کرد: قبلا برخی افراد به نام ایجاد منطقه گردشگری و سایر مسایل نسبت به دریافت سند برخی مکان‌ها اقدام کرده‌اند.

وی گفت: کوه‌خواری اگر در برخی مناطق استان و ییلاقات وجود دارد مربوط به سال‌های گذشته است و هم‌اکنون هیچ فردی نمی‌تواند در این خصوص کار غیرقانونی انجام دهد و نظارت‌ها عالیه و طبق مقررات برخورد می‌شود.

این مسئول یادآور شد: الان با مقررات جدی و همکاری خوبی که در سطح استان و دستگاه‌های متولی وجود دارد کوه‌خواری امری غیر ممکن است ولی اگر جایی دیده می‌شود مردم و خبرنگاران برای برخورد اعلام کنند.

طالبی یکی از مهمترین ماموریت‌های قوه قضائیه را پیگیری موضوع تولید و اشتغال در قالب فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و گفت: در سال گذشته در این خصوص ۲۴ جلسه با خروجی ۲۰۹ مصوبه صورت گرفت و زمینه اشتغال و تثبیت کار برای ۴۴ هزار و   ۵۱۵ نفر فراهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.