شهردار یزد بیان کرد: جمعه گذشته به علت ریزش تاسیسات فاضلاب شهری در محل احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان (عج) در هنگام جابجایی این تاسیسات توسط شرکت آب و فاضلاب، موجب بسته شدن تقاطع شد و شهروندان را با مشکلات ترافیکی در این محل مواجه کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – ابوالقاسم محی الدینی ضمن عذرخواهی از مردم شریف یزد درخصوص مشکل ترافیکی به وجود آمده در محل احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان (عج) گفت: از شرکت آب و فاضلاب خواستاریم تا جابجایی تاسیسات را در کوتاهترین زمان ممکن انجام داده و نسبت به رفع مشکل ترافیکی پیش آمده اقدام شود.

وی این مشکل را ناخواسته دانست و گفت: طبق اظهار همکارانمان در شرکت آب و فاضلاب، این مشکل تا پایان هفته جاری رفع شده و مسیر بلوار دهه فجر (از میدان آیت الله خاتمی تا میدان شهدای یعقوبی) مجدداً بازگشایی می شود.

شهردار یزد از شهروندان خواست از مسیرهای جایگزین شامل مسیر میدان طلائیه و خیابان خیام تردد نمایند تا ترددهای کمتری در محله مریم آباد انجام و مردم آن محله با مشکل کمتری روبرو شوند.

محی الدینی در پایان ضمن عذرخواهی مجدد از شهروندان، افزود: در اجرای پروژه های شهری اتفاقات پیش بینی نشده ای صورت می گیرد که ممکن است شبکه ها و تاسیساتی که در زیر زمین هستند، گاهاً در حین اجرای پروژه آسیب هایی ببیند و این موارد باید اصلاح شوند. ​​​​​​​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.