بازرس کل استان یزد خبر داد: شناسایی و اصلاح حقوق دولتی کمتر محاسبه شده معادن طی سال های 1400 و 1401 به مبلغ 14500 میلیارد ریال با ورود بازرسی کل استان

رضا مختاری بازرس¬‌کل استان یزد بیان داشت: با ورود و پیگیری این بازرسی کل، حقوق دولتی کمتر محاسبه شده برخی از معادن استان طی سال های 1400 و 1401 به مبلغ 14500 میلیارد ریال شناسایی و اصلاح گردید.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان یزد؛ رضا مختاری بازرس کل استان عنوان نمود: حقوق دولتی تعدادی از معادن استان یزد طی سال های 1400 و 1401 به دلایلی از قبیل بروز اشتباه در محاسبه میزان واقعی استخراج سالیانه، ضریب پایه حقوق دولتی و قیمت فروش ماده معدنی، بالغ بر 1.450 میلیارد تومان کمتر محاسبه شده است.
بازرس کل قضایی استان اظهار داشت: با ورود و پیگیری هیات بازرسی این سازمان، مراتب پس از شناسایی، به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شد تا در این خصوص ضمن اصلاح حقوق دولتی نسبت به ابلاغ به بهره برداران مشمول و وصول آن اقدام گردد.
رضا مختاری بازرس کل قضایی استان در پایان خاطر نشان نمود: با توجه به اینکه رصد و نظارت این موضوع در دستور کار مستمر این بازرسی کل قرار دارد لذا ضروری است دستگاه های متولی امر اهتمام و پیگیری لازم را به منظور وصول حقوق دولت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.