به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره پست یزد مهمترین اقدامات و دستاوردهای پست را به شرح ذیل بیان نمود
– توزیع بیش از 12 هزار مرسوله بصورت روزانه توسط موزعین در استان.
-هوشمند سازی فرایندهای توزیع ، رهگیری مرسولات پستی و سامانه های پستی.
– انعقاد قرارداد چاپ و توزیع شناسنامه جدید الصدور جهت تسریع و تسهیل در خدمت .
– استفاده ازتوانمندیهای بخش خصوصی درجهت توسعه خدمات وامکانات پستی درامورقبول وحمل ونقل مرسولات پستی.
– اجرای بهینه طرح تکریم ارباب رجوع ،راه اندازی باجه ارتباط بامشتری درباجه های پستی .
– راه اندازی سیستم مدیریت پاسخگویی به شکایات ازطریق سامانه .
– مجهز نمودن نامه موزعین به دستگاه پوز اندرویدی.
استان. – بهنگام سازی اطلاعات کدپستی در سطح
-كسب رتبه برتر پست استان يزد در ستاد اقامه نماز.
-تجهیز دفاتر پیشخوان شهری به دستگاه کارتخوان جهت واریز درآمد و مالیات به حساب خزانه بصورت آنلاین.
-ساماندهی و ایجاد خطوط پستی جدید درون استانی جهت سهولت و تسریع در رهسپاری و مبادله مرسولات پستی .
– افتتاح و راه اندازی موزه تمبر و اقلام فیلاتیک در استان با مدیریت بخش خصوصی.
– افتتاح و راه اندازی مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته در یزد.
-انعقاد قراردادهای جدید مرسولات دبیرخانه ای ، مرسولات انبوه ، انعقاد قرارداد بازار الکترونیک با فروشگاه های خرید و فروش اینترنتی ؛ انعقاد قرارداد توزیع اخطاریه ها و ابلاغیه ها، انعقاد قرارداد های پست مستقیم و ….
جهت توسعه کسب و کارها و رضایتمندی مشتریان.
-ایجاد بسترهای لازم( راه اندازی سرویس های تجارت الکترونیک و پست مستقیم)جهت توسعه سرویس خرید و فروش اینترنتی ، توسعه کسب و کار شرکت های نوپا و استارت آپ ها ، ایجاد فرصت اشتغال ، رونق تولید و رشد اقتصادی پایدار.
-تعمیر و بهسازی تعدادی از ادارات و واحدهای پستی (مروست ، بهاباد ، میبد وتجزیه و مبادلات)
-تعمیر و بهسازی موزه چاپارخانه شهرستان میبد
-مقاوم سازی و تکمیل پروژه ساختمان اداره پست شهرستان اشکذر
-نوسازی تجهیزات موزعین (خورجین- لباس-کفش-کلاه ایمنی-کیف).
– راه اندازی تلفن چهار رقمی 3374 به منظورپاسخگویی بموقع به سوالات مشتریان ، ارائه خدمات پشتیبانی سرویس های پستی و جلب رضایت همشهریان عزیز.
– افتتاح و استقرار باجه قبول پستی در ایستگاه راه آهن یزد جهت تسهیل خدمت رسانی به مردم.
– چاپ و رونمایی تمبر اختصاصی.
-بکار گیری فن آوری های نوین به منظور بهبود فرآیندها و تحقق اصل مشتری مداری.
-گسترش سرویس تمبرشخصی و اجرای برنامه چاپ و رونمایی تمبر در استان و شهرستانهای تابعه استان.
-ترافیک صادره استان 3676811 فقره (7 مرداد 1403 لغایت 7 مرداد 1404)
اقدامات مرتبط با GNAF از مرداد سال گذشته تا کنون
-برگزاری 6 جلسه کمیته استانی GNAF و کارگروه برنامه ریزی استان
-برگزاری 87 جلسه فنی و برنامه ریزی با دفاتر شهری ، روستایی و فرمانداریها ،شهرداریها،شرکت شهرکهای صنعتی و …
جهت تحقق به موقع برنامه ها
-پیگیری و تصویب اختصاص 6 میلیارد ریال اعتبار استانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سال 1404
-پیگیری و تصویب اختصاص 1 میلیارد تومان اعتبار استانی از محل مسئولیتهای اجتماعی
– مکاتبه وهماهنگی استانداری با 9 ارگان + مکاتبه پست استان با 12 ارگان در جهت تامین سیتمهای رایانه ای مورد
نیاز داده آمایی و نقشه( تاکنون 10سیستم از 5 ارگان واصل شده است!)
– عقد قرارداد اجرایی روستایی دو شهرستان بزرگ مهریز و تفت در قالب اعتبارات سری اول طرح (2میلیارد تومان) و
اجرای بیش از90 درصد عملیات میدانی قرارداد
– عقد قرارداد اجرایی روستایی 7 شهرستان دیگر استان در قالب اعتبارات سری دوم طرح (2.5میلیارد تومان) و شروع
عملیات
-تاکنون عملیات میدانی 372 روستا ، داده آمایی 203 روستا و انجام ژئو کد180 روستا به پایان رسیده است( شهرستان های
یزد، مروست وبخش اله آباد زارچ نهایی و مهریز و تفت در شرف اتمام)
-تهیه بخشنامه جامع معرفیGNAF و زیر پروژه های ذیربط در حوزه روستایی با امضاء و ابلاغ مدیر کل دفتر روستایی به
فرمانداریها ( بخشداریها و دهیاریها)
-برنامه ریزی تامین وسیله ایاب و ذهاب از مراکز شهرستانهاتا روستاها از سوی فرمانداریها
-تهیه پیش نویسهای متعدد جهت مکاتبه با امضاء استاندار محترم به دستگا ههای همکار در راستای تحقق به موقع
وظایف و برنامه ها
-اتمام امور ممیزی شهری و نصب پلاک های هوشمند شهر بخ همچنین اتمام عملیات ممیزی شهر مجومرد و در شرف
نصب پلاکهای این شهر