مردم در بخش‌های مختلفی از بخش خرانق فاقد آب مصرفی با قابلیت شرب هستند و در این برهه از زمان مردم خرانق نیازمند توجه ویژه مسئولان جهت حمایت از سرمایه‌گذار بومی در فراهم آوردن زیرساخت لازم برای تامین آب شرب خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز، به تازگی یک سرمایه‌گذار بومی تصمیم گرفته است تا اقدام به تامین آب شرب منطقه و مردم بخش خرانق نماید و با راه‌اندازی تصفیه خانه و آب شیرین کن آب قابل شرب مورد نیاز مردم را تهیه نموده و در اختیار مردم قرار دهد.
طبق جلسات انجام شده با مسئولان استان و پیشنهاد این سرمایه گذار بومی مجوز برداشت آب کمتر از مقدار مورد نیاز است.

به نظر می‌رسد این میزان از برداشت آب برای تامین آب شرب مردم کافی نبوده و لازم است مسئولان توجه بیشتری به این نیاز حیاتی مردم بخش خرانق داشته باشند.

حضور سرمایه‌گذار در این خصوص فرصت تکرار نشدنی است که مسئولان باید حضور وی را غنیمت شمرده و موانع موجود را بردارند تا هر چه زودتر عملیات احداث و بهره‌برداری آب انجام بگیرد چرا که EC آب در این منطقه در حدود 1000 بوده و برای مصرف انسان مناسب نمی‌باشد.

جلسه آبرسانی به بخش خرانق روز گذشته با حضور مسئولان استانی، مدیرکل آب منطقه‌ای استان، فرماندار شهرستان اردکان،بخشدار خرانق، سرمایه‌گذار بومی(غلامرضا شایقی)، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و دیگر کارشناسان مربوطه برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.