مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از راه اندازی سایت جدید تلفن همراه با تکنولوژی نسل چهارم موبایل در روستای بروییه، شهرستان خاتم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: با اجرای این پروژه، روستای بروییه با جمعیت بالغ بر 120 نفر از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شد.

پاکدل افزود: برای بهبود کیفیت دسترسی ساکنین این روستا به اینترنت پرسرعت همراه، نیاز به ایجاد سایت جدید و برقراری ارتباط از طریق فیبر نوری بود، بنابراین سایت تلفن همراه با تکنولوژی نسل چهارم موبایل در روستای بروییه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستای (USO) برنامه ریزی و اجرا شد تا مردم و مشاغل فعال در این منطقه به زیرساخت مناسب برای دریافت خدمات فناوری اطلاعات دسترسی داشته باشند.

مدیرکلICT استان یزد در پایان، از تلاش های مجری و تیم طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراهی دفتر امور استان های وزارت، مدیر و همکاران مخابرات منطقه یزد و سایر مسؤلین استانی، خصوصاً نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی که در اجرایی شدن این پروژه همراهی داشتند تشکر کرد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.