معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به مناسبت هفتم اردیبهشت ماه روز ملی ایمنی حمل و نقل با صدور پیامی از تلاشهای فعالین این حوزه تقدیر کرد.

پنج‌شنبه 07 اردیبهشت 1402

به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، « محمد جواد ابوالحسینی » در این پیام آورده است:
هفتم اردیبهشت ماه هر سال که به روز ملی ایمنی حمل و نقل نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است تا ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای دلسوزانه و فداکارانه همه عوامل و متولیان حوزه حمل و نقل، بار دیگر بر ضرورت امر آموزش و فرهنگسازی‌ به منظور کاهش تصادفات جاده ای و ارتقاء سطح ایمنی راه‌ها تاکید و افکار عمومی را بر اهمیت این مسئله متمرکز کرد.
خوشبختانه نوروز امسال استان یزد، با کسب رتبه نخست در کاهش تصادفات فوتی در سطح کشور به رغم افزایش تردد در جاده های مواصلاتی استان، نشان داد که می توان با برنامه ریزی، هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از آموزش های لازم در زمینه ارتقاء سطح ایمنی حمل و نقل موفق بود و گام‌های بلندی را در این راستا برداشت.
اینجانب با تبریک فرا رسیدن این مناسبت ملی به همه عوامل حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی استان، سربلندی و بهروزی همه این خدمتگزاران دلسوز را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.