مسئول شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از پیشگام بودن برق استان در اجرایی کردن سند راهبردی نماز و نشکیل کارگروه حمایت از خانواده و جمعیت خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، علی اکبر زحمتکش در نخستین نشست شورای فرهنگی در سال جاری با اشاره به اینکه استان یزد در اجرایی کردن سند راهبری نماز پیشگام و حمایت از خانواده را در برنامه های ترویجی و فرهنگی خود قرار داده است ، افزود : برگزاری گلگشت خانوادگی به مناسبت سالروز ازواج حضرت علی (ع) در اواخر خردادماه و اجرای طرح تابستانه اوقات فراغت فرزندان همکار از برنامه های در دست اقدام است.

وی مشارکت در زمینه نماز ، استانداردسازی فضای نمازخانه ها ، نشست های منظم با موضوع نماز ، تقدیر از خادمین و فعالان نماز ، ارزیابی مستمر واحدها ، شناسایی و اجرای مشوق های نماز و شیوه های نوین دعوت به نماز از مهم ترین بخش های سند راهبردی نماز است که در حال اجرا است.

زحمتکش به هفدمین جشنواره مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان همکار در نیمه دوم اردیبهشت ماه و برگزاری دوره اسرار نماز نیز اشاره ای کرد .

مسئول شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزدضمن معرفی رابطین معرفی شده فرهنگی مدیریت های برق از سو مدیران هر مجموعه ، به برگزاری اثر بخش مناسبت های ملی و مذهبی تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.