فرمانده انتظامی استان از همکاری و همراهی مسافران نوروزی با پلیس قدردانی کرد و از کاهش 80 درصدی متوفیان تصادفات جاده ای در این ایام خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “عباسعلی بهدانی فرد” ضمن تبریک سال جدید و تشکر از همراهی خوب مردم با پلیس استان یزد در برقراری نظم و امنیت مطلوب گفت: با همکاری مردم امنیت مطلوبی را در استان یزد شاهد هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس راه از “بیست و پنجم اسفندماه” افزود: با آغاز این طرح ماموران پلیس راه استان در نقاط حادثه خیز استقرار و گشت زنی و کنترل محورهای کویری را در جهت کاهش حوادث جاده ای و با ایجاد ایستگاه های صلواتی آغاز کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد کاهش بسیار محسوس تصادفات و جانباختگان حوادث جاده ای تا امروز را از دستاوردهای خوب پلیس راه و راهور استان یزد برشمرد و خاطرنشان کرد: از آغاز طرح نوروزی تا امروز تعداد فوتی های حوادث جاده ای 80 درصد کاهش و همچنین در مجروحان تصادفات نیز کاهش 45 درصدی را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.
سردار بهدانی فرد این مهم را نتیجه همکاری خوب شهروندان و مسافران نوروزی و توجه آنها به توصیه های پلیس راه و راهور بیان و خاطرنشان کرد: از تعامل و همکاری همه دستگاه های مسئول با پلیس قدردانی می کنم.
این مقام مسئول تصریح کرد: امیدواریم این روند کاهش مجروحان و فوتی های حوادث رانندگی ادامه داشته باشد و ما در این ایام شاهد هیچ حادثه ناگواری برای خانواده ها نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.