🔹 در ارزیابی عملکرد شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور در سامانه”پنجره واحد مدیریت زمین”، گروه املاک و مستغلات دفتر حقوقی و قراردادهای این شرکت در ثبت، تعامل و پاسخگوئی سریع به سرویسهای الکترونیکی این سامانه حائز رتبه نخست در بین شرکت های آبفای سراسر کشور شد.

🔹 در 455 نمونه استعلامات صورت گرفته دربازه یکساله در استان یزد، در خصوص زمان پاسخگوئی به استعلامات این واحد، نسبت به استان‌های دیگر با میانگین زمان یک روز بهترین عملکرد را ارائه داده است.

🔹 این سامانه به منظور ایجاد سهولت در ارائه خدمات و مجوزهای زمین محور و مدیریت و پایش بهینه اراضی ایجاد و راه‌اندازی شده است و همچنین این سامانه نقش نظارتی بر تخلف‌های گوناگون در حوزه زمین از جمله ساخت و ساز غیر قانونی، تصرف، تغییر کاربری زمین و فروش اراضی ملی و دولتی را داشته و صدور مجوز‌های مرتبط با زمین از این درگاه انجام می‌شود.

✍️جلال علمدار – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.