فرمانده انتظامي شهرستان تفت گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان موفق شدند سارق احشام در روستاي مبارکه و تفت را با 6 فقره سرقت شناسايي و دستگير کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “سيد رضا صادقيان” درباره جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام در سطح حوزه شهرستان تفت رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان، قرارگرفت.
وي افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات گسترده پليسي و بررسي آثار و علائم به جا مانده در صحنه هاي سرقت موفق شدند سارق احشام را شناسايي و با اخذ نيابت قضائي وي را در شهر يزد دستگير كنند.
صادقيان گفت: برابر نظريه کارشناسان پليس آگاهي ارزش احشام مسروقه يک ميليارد ريال برآورد شده است که اموال مکشوفه تحويل مالباختگان شد.
فرمانده انتظامي شهرستان تفت خاطر نشان كرد: بر اساس تحقيقات علمي و فني پليس، سارق تا کنون به 6 فقره سرقت احشام به تعداد 10 راس اعتراف کرد و نامبرده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و طي تشکيل پرونده و حکم صادره و قرار وثيقه مناسب روانه زندان يزد شد.
فرمانده انتظامي شهرستان تفت درپايان با بيان اينکه اين اقدام ماموران پليس آگاهي شهرستان باعث رضايت مسئولان و مردم شد، از شهروندان خواست ضمن عمل به توصيه ها و هشدارهاي پليسي هرگونه موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.