به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز، همزمان با شب مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد صلوات الله علیه، هواپیمای یزد ایر کار خود را رسما آغاز کرد.

شرکت هواپیمایی یزد ایر در دو ماه اولیه فعالیت خود با همکاری شرکت ماهان خدمات ارائه می‌کند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است ۷۰ نیروی تخصصی در شرکت هواپیمایی یزد مشغول به فعالیت شوند.

مقاصد خارجی ایرلاین جدید یزد ایر با ناوگان ایرباس ۳۱۰ شامل عراق، دبی، استانبول و بمبمئی

و مقاصد داخلی با ناوگان BAe شامل تهران، مشهد و دیگر استانهای کشور خواهد بود.

استاندار یزد در آئین افتتاح شرکت هواپیمایی «یزد ایر» گفت:

راه اندازی شرکت هواپیمایی یزد؛ یکی از مهمترین مطالبات فعالین بخش گردشگری بود

آغاز بکار شرکت هواپیمایی «یزد ایر» با 5 فروند هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی خواهد بود و راه اندازی شرکت حمل و نقل ریلی در حوزه بار و مسافر؛ دومین برنامه مهم مورد پیگیری استان است.

به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز، آیین افتتاح شرکت هواپیمایی «یزد ایر» با حضور استاندار یزد، قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان بخش های مختلف گردشگری استان برگزار شد.

دکتر مهران فاطمی در این آئین، راه اندازی شرکت هواپیمایی را یکی از مهمترین مطالبات فعالین بخش گردشگری عنوان کرد و گفت: شرکت پروازی «یزد ایر» با پنج فروند هواپیما؛ شامل دو فروند هواپیما برای سفرهای خارجی و سه فروند هواپیما برای سفرهای خارجی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در ادامه راه اندازی این شرکت را محصول پیگیری های تعداد زیادی از دلسوزان و خدمتگزاران مردم استان از جمله سردار فلاح زاده؛ استاندار اسبق یزد و جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، مدیرکل میراث فرهنگی، فعالین بخش گردشگری و مشارکت مجموعه صنعتی معدنی چادرملو دانست و از آن ها قدردانی کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.