به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: با توجه به اینکه مردم یزد در خصوص اعزام فرزندان خود به خدمت مقدس سربازی بسیار مقید هستند، این استان در سطح کشور دارای کمترین میزان سرباز غایب است.
وی افزود: از سوی دیگر با توجه به اینکه فرزندان عده‌ای از خانواده‌ها متاهل بوده یا اینکه از لحاظ اقتصادی یا موضوعات دیگر در خصوص اعزام فرزندانشان به خارج از استان یزد برای گذراندن دوران آموزش سربازی دچار مشکل بوده اند مکاتبات متعددی در این خصوص با مرکز صورت گرفت. 

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، از ابتدای آذرماه سالجاری مرکز آموزش سربازی در ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد راه اندازی و شروع به کار خواهد کرد. 

بهدانی فرد ادامه داد: در هر دوره حدود ۱۰۰ نفر از مشمولان در این مرکز به مدت ۲ ماه توسط همکاران انتظامی، آموزش سربازی را فراخواهند گرفت. 

وی تصریح کرد: از خانواده‌ها به خصوص آن‌هایی که فرزندانشان دچار غیبت شده اند درخواست داریم از این فرصت مناسب استفاده کرده و برای اعزام به خدمت مقدس سربازی هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا جوانان آن‌ها دوران آموزشی سربازی را در استان یزد بگذرانند. 

فرمانده انتظامی استان گفت: سعی داریم در پایان دوران آموزشی نیز بیشتر مشمولانی که دوران آموزشی خود را در مرکز آموزش فرماندهی انتظامی استان یزد گذراندند در همین استان مشغول به خدمت مقدس سربازی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.