قربانی معاون وزیرجهادکشاورزی با یک خبر خوب برای دامداران و عشایر به یزد آمد.

 

وی اظهار داشت در شورای هماهنگی اقتصادی دولت برای صندوق دامپروری و صندوق عشایر هرکدام ۵ هزار میلیارد اعتبار در نظر گرفته شد .

 

به گزارش روابط عمومی استان یزد صبح امروز پنجشنبه ۲۴ آذر #قربانی معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن دیدار با نمایندگانی از بخش کشاورزی استان از اقدام خوب دولت برای دامداران و عشایر خبر داد.

 

قربانی گفت: در شورای هماهنگی اقتصادی دولت به صندوق دامپروری و عشایر اعتباری به ارزش ده هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده که سهم هر کدام ۵ هزار میلیارد میباشد .

 

وی در ادامه افزود : بی شک با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته توسط سازمان جهاد کشاورزی و پیگیری های مکرر وکیلی ریاست این سازمان به زودی کمک های خوبی به این دو قشر اثر گذار جامعه در استان خواهد شد.

تهاتر نهاده با دام بهترین راه حمایت از بازار و دامداران

قربانی در سفر امروز خود به یزد گفت: دولت سیزدهم برای حمایت از دامداران عزیز و کنترل بازار با طرح تهاتر نهاده با دام به میدان آمده .

۱۴۰۱/۰۹/۲۴

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد صبح امروز پنجشنبه ۲۴ آذر قربانی معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در جلسه ای که با حضور رئیس و معاونین سازمان کشاورزی در یزد برگزار شد از راه حل تهاتر نهاده با دام به عنوان بهترین راه حل حمایت از دامداران و بازار گوشت خبر داد و اضافه کرد :

در این طرح نهاده به صورت امانی به دامدار تحویل داده و در پایان دوره پرورش دولت دام را پس از کسر هزینه نهاده از دامدار خریداری میکند .

 

قربانی اظهار داشت : با این کار هم دامدار متحمل هزینه اولیه خرید نهاده آزاد نمیشود و هم با خرید دام توسط دولت از طریق شرکت پشتیبانی امور دام و ذخیره سازی گوشت بازار و معیشت مردم مدیریت میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.