رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تاکنون ۷ هزار و ۴۰ پرونده واحدهای صنعتی، معدنی، کشاورزی، گردشگری و صنفی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد بررسی شده است.

محمدرضا علمدار یزدی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل یزد با اشاره به طرح مشکلات صنایع، معادن، اصناف، کشاورزی و گردشگری استان یزد در قالب 7 هزار و 40 پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: هزار و 291 مورد از این پرونده‌ها مربوط به صنایع شیمیایی و سلولوزی است.

وی یادآور شد: هزار و 104 مورد از پرونده‌ها نیز مربوط به صنایع معدنی است که پرونده‌های صنایع کاشی و سرامیک نیز در این بخش گنجانده شده است.

علمدار یزدی ادامه داد: صنایع نساجی در حال حاضر هزار و 93 پرونده مطروحه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد: 982 واحد صنایع فلزی و برق و 470 واحد صنایع غذایی و دارویی نیز حل مشکلات خود را به این کارگروه ارجاع داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استان یزد یکی از استان‌های پیشرو در این حوزه است افزود: پرونده‌های مربوط واحدهای کشاورزی و گردشگری نیز 2 هزار و 100 مورد بوده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد گفت: جهت رفع مشکل واحدهای فوق در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تعداد 7 هزار و 567 مصوبه برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل ابلاغ شده است.‬‬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.