🇮🇷پیام تبریک معاون استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب فرهیخته قلم و رسانه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»
«امام خامنه ای مدظل العالی»

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ اين روز كه روز حق گویی، حق جویی و روز پاسداشت قلم است فرصت مغتنمی است که از زحمات بي دريغ اصحاب قلم تشكر و قدرداني شود.

خدا را شاکریم که رسانه ها در جمهوري اسلامي ايران و به بركت خون شهداي خبرنگار و با تأسي بر پيام آور مصائب كربلا، حضرت زينب كبري (س) بر سرحرفه خويش با هيچ صاحب زر و زوري معامله نكرده و اصول انقلابي خود را كه همان دفاع از مظلومان و انعكاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام مي دهند.

به معنایی دیگر خبرنگاران وجدان بیدار و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آن هاست

اینجانب لازم می دانم به عنوان خادم مردم در دولت سیزدهم و يكي از دوستداران عرصه فرهنگي مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگي ناپذير خبرنگاران ، اعلام داشته و ضمن تبریک این روز، دست همه اصحاب قلم را در زير اين خيمه صفا و صداقت براي ادامه همكاري هاي رسانه اي به گرمي می فشارم.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.