خط تولید رادیاتور پنل کارخانه ایساتیس بعد از یک سال تعطیلی مجددا راه‌اندازی شد و جان دوباره گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز، شب گذشته مسئولان و مدیران استان به همراه سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور از کارخانه ایساتیس یزد بازدید نمود و در جریان مسائل و مشکلات این واحد صنعتی قرار گرفت که تامین مواد اولیه این کارخانه به خصوص ورق فولاد از اهم مشکلات این واحد تولیدی است.

احیای واحدهای صنعتی تعطیل شده – حمایت از صنعت نیمه جان شرکت ایساتیس توسط خیرین و صنعت مردان هم استانی

شرکت ایساتیس با سبد کالای مناسب از محصولات تولیدی خود با محوریت تولید پکیج و رادیاتور اوایل سال 87 راه‌اندازی شده بود اما متاسفانه به علت نبود مواد اولیه و دیگر مشکلات در اواخر سال 99 منجر به تعطیلی شد که در تیرماه 1400 بخش عمده این شرکت توسط شرکت شهداب و شرکت آسفالت طوس خریداری شد و در بازه کمتر از یک سال با تعمیر و نگهداری و اورهال شدن خطوط تولید و تامین مواد اولیه امروز با حضور معاون دادستان کل کشور-رئیس کل دادگستری استان یزد- معاون استاندار و هیئت همراه مجدد راه اندازی گشت و اکنون احیای واحدهای صنعتی تعطیل شده در شرکت ایساتیس مرهون حمایت های همه جانبه غلامرضا شایقی است.

مدیرعامل شرکت ایساتیس گفت: خط تولید پنل رادیاتور این شرکت اولین و مدرن ترین خط تمام اتوماتیک تولید رادیاتور پانلی در کشور می‌باشد که 150 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر به صورت غیر رسمی در این خط تولید مشغول به کار هستند که ظرفیت تولید روزانه 2.000 متر رادیاتور را دارد. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به پکیج، شوفاژ دیواری، کولر گازی اسپلیت دیواری و.. اشاره کرد.

در این بازدید که با حضور معاون دادستان کل کشور-رئیس کل دادگستری استان یزد- معاون استاندار و هیئت همراه صورت گرفت تنها راه جلوگیری از تعطیلی مجدد تامین مواد اولیه عنوان کردند که حمایت مسئولین در راستای تامین ورق های فولادی تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان از انتظارات مدیران این شرکت بود.

شرکت ایساتیس سال 87تاسیس و مساحت این واحد تولیدی بالغ بر 48000 متر مربع در 4 فاز می باشد که در شهرک صنعتی یزد واقع شده است.

در جریان بازدید معاون دادستان کل کشور جناب آقای غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، محمدرضا حدادزاده،دادستان محترم یزد، محمدرضا علمدار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد، عظیمی، معاون اقتصادی استاندار انجام شد.

همچنین در این بازدید آقای شایقی، دکتر شرافت و دیگر مدیران این مجموعه حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.