مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: شبکه دسترسی فیبرنوری با تکنولوژی FTTH برای پوشش 60 هزار خانوار در استان یزد تا پایان سال 1403 ایجاد می شود.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، مدیر مخابرات منطقه یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و مخابرات برگزار شد، ضمن تبریک این روز با اعلام این خبر افزود: طبق سیاست های شرکت مخابرات ایران، پروژه نجما( نهضت جهادی فیبرنوری مخابرات ایران) در ادامه اجرای فیبرنوری در استان به صورت گسترده از سال 1395 در شهر یزد آغاز شده است.
وی افزود: با فراهم نمودن این امکانات برای مشترکان امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت با حداکثر سرعت فراهم می شود.
زارع در ادامه سخنانش یکی از برنامه های توسعه مخابرات منطقه یزد را نصب سایت های 5G یا نسل پنجم در شهر یزد بیان کرد و اظهار داشت : امیدواریم با همکاری مسئولان و تامین تجهیزات به زودی این فناوری در استان به بهره برداری برسد.
مدیر مخابرات منطقه یزد در ادامه این نشست گزارش خود را در سه حوزه وضعیت شاخص های مخابراتی، عملکرد یکسال گذشته و برنامه های سال جاری مخابرات استان یزد بیان کرد و افزود: این مجموعه تمام تلاش خود را در جهت تسهیل و پایداری ارتباطات در سطح استان به کار گرفته است
در پایان، خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در نشست، سئوالات مخابراتی خود را با مدیر مخابرات منطقه یزد در میان گذاشتند و دکتر زارع به آنها پاسخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.