برگزاری نشست شورای راهبری دوازدهمین کنفرانس ملی بهره وری با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، استاندار یزد و اعضای شورا/ این کنفرانس با حضور استانداران سراسر کشور، مسئولین کشوری و صاحبنظران این حوزه و به میزبانی استان یزد برگزار می شود

 

نشست شورای راهبری دوازدهمین کنفرانس ملی بهره وری با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، استاندار یزد و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز  به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای راهبری دوازدهمین کنفرانس ملی بهره وری با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، استاندار یزد، رئیس‌ سازمان ملی بهره‌وری ایران، مدیر عامل انجمن بهره وری ایران، دبیر اجرایی کنفرانس (شرکت سامان آوران توسعه) و دیگر اعضای کنفرانس و به منظور انجام هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری این دوره از کنفرانس به میزبانی استان یزد برگزار شد.

دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور در این نشست به سبقه تاریخی یزدی ها در استفاده از منابع و امکانات در دسترس با نگاه و عمل خلاقانه، نوآورانه و بهره ورانه، گفت: استان یزد ظرفیت قرارگیری به عنوان استان پیشران و الگو در حوزه بهره وری را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تبیین ضرورت افزایش بهره وری در بخش های مختلف پرداخت و بر فرهنگ‌سازی در مقوله بهره وری و مردمی سازی آن تاکید کرد.

دکتر فاطمی، استاندار یزد نیز از «ارتقاء بهره وری» به عنوان یکی از موضوعات مورد تاکید دولت سیزدهم یاد و خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی استان خود را مقید به تحقق افزایش بهره وری در بخش های مختلف می داند و این موضوع را به صورت ویژه و با جدیت دنبال می کند.

وی در ادامه این همایش را دروازه‌ای برای ورود جدی استان به حوزه بهره‌وری دانست و اضافه کرد: برنامه یزد بهره ور در حال تدوین است و به زودی به دستگاه های استان ابلاغ می شود.

دکتر دشتی، نماینده مردم اردکان و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از آمادگی کامل مجلس به منظور همراهی با برنامه های حوزه بهره وری خبرداد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.