به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز  مردم شهر یزد همگام با مردم سراسر میهن اسلامی ایران  از ساعت 10 صبح جمعه  با حضور در میدان شهید بهشتی(ره) یزد در راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس شرکت کردند و راهپیمایی خود را با شعار کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار  کردند.

بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن شعارهای ضد استکباری نوشته شده بود، انزجار و نفرت خود از جنایت‌های رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی را اعلام کردند.

تعدادی از شرکت کنندگان هم تصاویری از سید و سالار شهیدان انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند و تاکید کردند که قطعا انتقام این شهید با نابودی صهیونیست‌ها و آزادی قدس به زودی رقم خواهد خورد.

باید به دشمنان خارجی و فریب خوردخوردگان داخلی که خیال های خام در سر داشتند گفت : این جمعیتی که در روز قدس کف خیابون بودند ، شب قدر را تا صبح بیدار بودند ، روزش هم روزه بودند ، تشنه ، گرسنه ، ساندیس هم نمی‌دادند.بلند شدن اومدن برای دفاع از یک کشور دیگه که مورد ظلم واقع شده و برای دفاع از خاک کشوری که غصب شده(فلسطین) اینجور پر شور شرکت کردند، حالا به نظرتون ، این جماعت برای دفاع ازخاک کشور خودشون چیکار میکنن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.