مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: به مناسبت هفته ارتباطات 95پروژه مخابراتی و همراه اول در سطح استان آماده بهره‌برداری است.
به گزارش پایگاه خبری گیلاس نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، محمدرضا زارع میزان سرمایه گذاری برای این طرح‌ها را بالغ بر یک هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این‌ طرح ها در حوزه همراه اول شامل تاسیس، توسعه و افزایش تکنولوژی 22 سایت BTS تلفن همراه ، تعویض دکل سایت در 10 نقطه و اجرای فیبرنوری 3 سایتBTS در متراژ افزون بر 1000 متر می باشد.
مدیر مخابرات منطقه یزد اظهار داشت : تاسیس ، توسعه و جایگزینی کافونوری در 10 مرکز، اجرای فیبرنوری و شبکه کابل مسی در مراکز، ایجاد بستر تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در شهرهای ابرکوه، مهریز، میبد و یزد، و نصب سوییچ دیتا در 2 مرکز از پروژه های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات می باشد.
وی توسعه تجهیزات اینترنت پرسرعت خانگی در سطح استان، ایجاد امکان دایری تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت بر بستر وایرلس ، ایجاد بستر ارایه سرویس vdsl، افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی در 3 مسیر و افزایش ظرفیت پهنای باند تجهیزات دیتای کافونوری را از دیگر طرح های این هفته بر شمرد.
زارع خاطرنشان کرد: 266 طرح مخابراتی از هفته ارتباطات سال 1401 تا هفته ارتباطات امسال با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و 900میلیارد ریال در استان یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.